četvrtak, 13. avgust 2015.  17:07h
Pročitano 352 puta

Ostanite hidrirani i zdravi

Unos dovoljne količine tečnosti je važan bez obzira da li se bavite sportom, putujete ili samo sedite na suncu, a od ključne je važnosti i za zdravlje vašeg srca.
sreda, 12. avgust 2015.  18:26h
Pročitano 1039 puta

Produžen rok za parove - prijave do 15. septembra

Rok za prijavu parova za program vantelesne oplodnje o trošku grada produžen je do 15. septembra, do kada zainteresovani sugrađani mogu predati zahtev i dokumentaciju u Gradski uslužni centar.
petak, 7. avgust 2015.  11:38h
Pročitano 478 puta

Porodični treninzi jačaju telo i veze članova porodice

Zauzetost je glavni problem za veliki broj modernih porodica. Između škole, posla i vanškolskih obaveza, članovi porodice su svakodnevno raštrkani, jer svako od njih ima svoje obaveze.
petak, 7. avgust 2015.  11:29h
Pročitano 841 puta

Kada je najbolje vreme za trening

Dok neki ljudu ustaju ranom zorom kako bi zapertlali svoje patike za trčanje, drugi ne mogu da zamisle trening pre podne.
četvrtak, 6. avgust 2015.  09:00h
Pročitano 389 puta

Koliko fizičke aktivnosti je potrebno deci

Deca i adolescenti bi trebalo da imaju 60 minuta (1 sat) ili više fizičke aktivnosti svakog dana. 
ponedeljak, 3. avgust 2015.  05:41h
Pročitano 517 puta

Plan ishrane koji zamenjuje povremeno uzdržavanje od hrane

Neki stručnjaci kažu da je povremeno uzdržavanje od hrane u stvari dobro za vas, ali ako vas osećaj gladi izluđuje, prebacite se na ishranu koja podrazumeva super niskokalorične obroke 
EUR 0.00 0.00 USD 0.00 0.00 CHF 0.00 0.00 SEK 0.00 0.00