petak, 14. avgust 2015.  07:50h
Pročitano 569 puta

Pokrenite se da biste umanjili stres

Vežbanje u skoro svakom obliku može da deluje kao eliminator stresa. Aktivnost može da podstakne endorfine za dobro raspoloženje i odvrati vam pažnju od svakodnevnih briga.
četvrtak, 13. avgust 2015.  17:07h
Pročitano 363 puta

Ostanite hidrirani i zdravi

Unos dovoljne količine tečnosti je važan bez obzira da li se bavite sportom, putujete ili samo sedite na suncu, a od ključne je važnosti i za zdravlje vašeg srca.
sreda, 12. avgust 2015.  18:26h
Pročitano 1078 puta

Produžen rok za parove - prijave do 15. septembra

Rok za prijavu parova za program vantelesne oplodnje o trošku grada produžen je do 15. septembra, do kada zainteresovani sugrađani mogu predati zahtev i dokumentaciju u Gradski uslužni centar.
petak, 7. avgust 2015.  11:38h
Pročitano 492 puta

Porodični treninzi jačaju telo i veze članova porodice

Zauzetost je glavni problem za veliki broj modernih porodica. Između škole, posla i vanškolskih obaveza, članovi porodice su svakodnevno raštrkani, jer svako od njih ima svoje obaveze.
petak, 7. avgust 2015.  11:29h
Pročitano 930 puta

Kada je najbolje vreme za trening

Dok neki ljudu ustaju ranom zorom kako bi zapertlali svoje patike za trčanje, drugi ne mogu da zamisle trening pre podne.
četvrtak, 6. avgust 2015.  09:00h
Pročitano 403 puta

Koliko fizičke aktivnosti je potrebno deci

Deca i adolescenti bi trebalo da imaju 60 minuta (1 sat) ili više fizičke aktivnosti svakog dana. 
EUR 0.00 0.00 USD 0.00 0.00 CHF 0.00 0.00 SEK 0.00 0.00